Castell de Claramunt

Alçada: 436 m // Comarca: Anoia // Categoria: 3a

1 Vessant:

1) Des de la Pobla de Claramunt: 1,6 km; 166 m de desnivell; 10,5% desnivell mitjà; 17,0% desnivell màx.; Coeficient 50.

Ascens curt però intens que comença a la carretera C-244 que travessa el municipi, per la part sud de la població (hi ha cartell indicatiu). Només començar ens trobem rampes molt exigents i un paviment rugós poc agradable de pedalar. La pujada no té secrets, més que tirar de ronyons, ja que no hi ha gairebé descansos.Cal seguir sempre per la via principal i de cara amunt fins coronar a l’entrada del castell. A mitja pujada ens trobem amb una barrera però hi ha un pas pel lateral pel qual es pot passar sense problemes. A mesura que guanyem alçada es va obrint el paisatge i et vas adonant de la importància estratègica de la ubicació del castell.

Un cop arribats a dalt el castell podem anar fins a l’entrada per un petit camí de terra i una costa empedrada força empinada. La baixada es fa per on hem pujat i caldrà parar especial atenció a les continuades canalitzacions de desaigües de la carretera per no rebentar cap roda de la bicicleta.

Font: https://www.acmontjuic.org/ports/por_port.php?ID=302

Advertisement

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.