Alt de Sant Domènec

Alçada: 633 m // Comarca: Els Ports // Categoria: 4a

1 vessant:

1) Des del Barranc de la Borja, venint de Rossell: 2,3 km; 160 m de desnivell; 4,9% desnivell mitjà; 15,0% desnivell màx.; Coeficient 29.

Es tracta d’un petit port a la zona del Baix Maestrat al qual s’hi arriba després d’haver fet prèviament l’Alt de Rossell. L’inici del port comença just creuar el Barranc de la Borja, després d’haver fet un bon tram de descens. El lloc és molt tranquil i agradable de pedalar.

L’ascens és més dur a la seva part inicial amb 2 kms al 6,6% de mitjana, tot i que es fa bé i només cal apretar una mica les dents en algun petit tram on trobem alguna rampa exigent (màxima del 15%). A partir del km 2 l’ascensió suavitza i es torna en una mena de fals pla amb alguna ondulació per acabar coronant just al trencall on es puja a l’Ermita de Sant Domènec.

Un cop coronem podem fer mitja volta o continuar per la CV-111 direcció Vallibona per les Moles de Vallibona, un itinerari ben recomanable.

Font: Marcel Borràs mitjançant Google Maps, Strava i Coeficient APM.

Un pensament sobre “Alt de Sant Domènec

1. Retroenllaç: Les Moles de Vallibona | Ports en bicicleta

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.